zubudabi 37+6 bebeğin başı kanala inmiş sancı vs hiçbi şey yok böyle olup doğumunuz ne zaman nasıl başladıı heyecan arttı artıkk
dgngr zubudabi 35+3 üz. Daha tarih belli değil. Bugün bi uyandım balon gibi patlıcaktım. Yüzüğüm çok sıktı ve acıttı. Zor çıkardım
zey55 zubudabi bende 37+0 bebek pozisyon almiş baya baş aşağı duruyor doktorum bol egzersiz yürüyüş önerdi heyecanla bekliyorum hiç sancı ağrı henüz yok
btl0707 zubudabi sizin haftasına göre iyi gibi Maaşallah ben en son 35de gittim 3500 dedi 3 hafta önde .. şu an kaç oldu bilmiyorum 36+4 üm
zubudabi zey55 her an gelecekmiş gibi hissediyorum bende. ne hissedeceğimi de bilmiyorum sancıyı anlamam diye korkuyorum biraz ama doktorum ağrılar başlayınca hastaneye gelmek isticeksin dedi🥲😂
Momlife_ 37+3 cuma günü gittim en son 3.300dü baş geliş kasılma sertleşme dışında belirti yok benimde nişan kontrolü yapıp duruyorum bende😄