rny474747 zehra2854 bende 38+5 im son zamanlarda çok sık yaşıyorum araştırdım da normalmiş galiba doğuma hazırlık belirtileri gibi 😅
zehra2854 rny474747 😅 biraz yorucu olmaya başladı sık sık gitmek geçen hafta doktora soracaktım malum b12 unuttum 😅