Arkadaşlar bebeğim 44 günlük oldu göbek bağı çoktan düştü ama düştüğünden beri göbeğinde hafif çıkıntı gibi birşey var bir kuruyor bir tekrar kırmızımsı şekilde ortaya çıkıyor bazen zıbınına sarımsı yeşilimsi lekeler oluyor. Göbek gronülomu deniliyormuş neyin nesi yaşayan varmı ? Nasıl geçer tedavisi nedir?