Aysil 8 aylık bebeğim var.Doktor klavunat 200/28 mg olsuruk surubunu yazdı bronşit oldugu ıcın 3 gun oldu bı etkısını goremedık bu ılac hakkında bılgısı olan kullanan varmı yada bı etkısını goren geceleri oksuruyor genelde.