Kızlar iyi akşamlar ben şu an 13 haftalık hamileyim cinsiyetimde bugün öğrendiğim bebişim erkekmiş ikinci bir erkek annesi oluyorum ama nereden başlayacağımı bilmiyorum kıyafet konusunda çok kararsızım sıfır bir ay kaç tane almam lazım sıfır çay çok mu büyük olur yani iki çocuğum biraz zayıftı o yüzden öbürlerini büyük almıştım doğumdan önce buna da böyle her şeyi küçük almak istiyorum nasıl yapacağım bana bir yol gösterin