esmoscaa belli olmuyor o bazen annenin folik asiti yeterli olup takviye almadan devam edilebiliniyor. Ablam mesela ekstra folik asit kullanmadı çünkü yeterince vardı. Ben hamilelik öncesinde,ve hamileliğin 3ayına kadar kullandım. Sağlıklı bi gebelik geçirdim. Seni endişelendirmek istemem yakınen tanıdığım bilerek kullanmamıştı sağlıksız gebelikle düşük yaptı bebeğin sırtında açık vardı.
Şuda bi gerçek çoğu kadın hamileliğini öğrendikten sonra kullanmaya başlıyor yine yaklaşık 5-6 haftalık oluyor. Doktorunu dinle lütfen. Riske atmaya gerek yok. Sağlıkla gelsin bebeğin dünyaya🤗