elatoriaa Hanımlar merhaba 33 + 2 haftalığım doktor kontrolüne gittim göbek çevresi geriliği var dedi 31+5 görünüyor göbek çevresi minyon bir bebek zayıf dedi takip edeceğiz dendi başka bir problem yok böyle bi durum yaşayan oldu mu çok üzüldüm