Zamian Kizlar kulak arkasinda ensede lenfler vardi simdide atesi 37.2 derce ciddi bir sey olurmu? Google cok kotu seyler yaziyor
Aylaa123 Zamian 36 37 ateş normal kabul ediliyor ılık duş aldırdın yükselirse acile götürün bebeklerde ateş önemli
pimpirikliana Zamian ben sizin yerinizde olsam götürürüm hemen acile. Daha çok küçük ateş yüksek değil ama bi sorun var ki yükseliyor.
aframoms13 Zamian 37 derece cok normal zaten sıcak havalar. 37,5 e kdr normal diyo doktorlar. Ama sizin bebiş küçük oldugundan bilemedim gözlem altında olması gerekiyomu? Ateşini neden ölçtünüz mesela baska ne sıkıntısı var
pimpirikliana Zamian benim kızımda yeni doğduğunda öyle olmuştu hemen acile götürdüm beslenemediği için vücudu susuz kalmış ondan öyle olmuş bir gece küvözde kalmıştı o yüzden ben olsam her ihtimale karşı götürürüm Dr a
Zamian aframoms13 hic bi sikintisibyok aslinda ben gecmisde lenfoma atlatdigim icin vede hastaligiki atesimden anladigin icin cok tedirgin bir insanim😔
aframoms13 Zamian anladm cok geçmiş olsun eğer suan acile gidebiliyorsanız gidin bi baktırın içiniz rahat etsin