nupel hayırlı Uğurlu olsun İnşallah 🙏 Ama Neden Bukadar Israr ettin Ki normal doğum için bak Okadar Sancı cekmişsin ama Sonunda Yine Sezeryan olmuşsun keşke başından Beri doktorunuza Dinleseydin de Bukadar Acı cekmeseydin Sonlara Doğru Gelince İstemsizce Bi Gözlerim doldu Benim de ☺️ Rabbim sağ Salim Büyütmeyi nasip etsin