Mimoza Yanlış oldu çünkü gergin olan ben değilim sizsiniz. Biraz anlayışlı olun. Belki bebeği durmuyor belki lohusa psikolojisine bile girdi hemen. Lütfen kötü düşünmeyin. İlk girdiğinizde yazısının kötü olduğunu gördüğünüzde hemen çıkabilirdiniz. Böyle diyip onu da üzüyorsun. Biz de doğum yapcaz ve buraya yazmak isteyeceğiz. Belki bizim zamanımız olmayacak ve yarım yamalak yazcaz. Ne var ki bunda anlamadım yazamamış işte 🤷🏻♀️ Herkes imlaya noktalamaya dikkat edicek diye bir kural yok ki.