Kızlar selam 35 haftalık gebeyim. Bende uzun zamandır bi geçmeyen enfeksiyon vardı. Fitil kullandım hep ama geçmedi hatta fitil alerji yapıp o bölgemi şişirdi 🤦♀️Doktorum sirkeli su ile yıka falan dedi ama banamısın demedi. En sonunda herkesin yoğurt suyu ile sildiklerini falan okudum bende doktora sormadan 1 seferlik yoğurt suyu ile sildim gerçekten de beni çok rahatlattı. Şimdi de akıntım var ama çok yoğun değil. Bazı yerlerde de vajinanın phı bozulur falan diye okudum ama ben yapmışmıyumdır acaba böyle bişey 🤦♀️ 1 kere yoğurt suyu sürmek ile olurmu ki sirkeli suyu zaten doktorum önermişti ama bilemedim. Birde kuruluk sıkıntısı yaşamak istemiyorum sonra da 🤦♀️ yoksa hamilelikte kuruluk olması normal mi