Ben 7+1 deyim regli döngüme göre ama bugün gittiğimde yine sadece keseyi gördüm ve bana boş gebelik olabilir dedi çok üzüldüm belki geç döllenme olabilir neden hemen kötü senaryo yazılır hiç anlamıyorum böyle bir şey yaşayan var mı acaba aranızda arkadaşlar??