esrakyaaa evet çok küçüktü dakikalarca bebeği aradı doktor sonra başka tecrübeli doktor çağırdı o gördü. Ama cumaya tekrar çağırdı bakalım diye ama süre az olduğu için gitmek istemiyorum. Sürekli kan verip stres yaşamak zor en azından birkaç gün daha bekleyip öyle gideceğim o zaman herşey daha çok netleşir sanırım