tgfvnjkk Kızlar en son 1 Haziran da gittim keseyi gördü 5+2 olarak ölçtü 20 gün sonra gel dedi ben bugün gittim 10 Haziran keseyi 5+3 olarak ölçtü gittiğim hastaneler farklı tabi 10 gün sonra kalp atışı için gel dedi sizce bı sorun mu var
tgfvnjkk kedilivebebeli peki nasıl sonuçlandı aslında ilk keseyi 29 Mayıs’ta gördüm iki hafta sonra gel demişti cuma günü iki hafta oluyor ama ben bugün gittim
tgfvnjkk kedilivebebeli tekrar 1 Haziran’da farklı bı hastaneye gittim o da keseyi işte ilk 5+2 ölçtü 20 gün sonra gel dedi
kedilivebebeli tgfvnjkk ilk ölçümü kendi doktorum yapti 5 haftalik dedi 1 hafta sonra kanama nedeniyle gittim yine 5 hafta dedi baska doktor cok korktum gelişmemiş diye kendi doktoruma gittim sorun yoktu devlet hastanesi yanlis olcmus cihazı kötü olduğu için
tgfvnjkk kedilivebebeli evet son gittiğimde sürekli cihaz kötü cikiyodu farklı bı hastane de daha net gördüm keseyi