_bos bende 29 mayısta düşük yaptım tam bir hafta sonra gittim 16 ya düşmüştü degerim doktor da muane etti vajinal her hangi birsey varmı dıye şükür birsey cıkmadı kanamam bitti cuma günü şimdi regli olmayı beklıyorum siz kan vermeye devam edin sıfırlanması lazım sıfırlandıktan sonrada bı muane olun bence