tugcetn 15+3 de %70 erkek denildi fakat bugün gittigimizde yanılma olasılıgı o haftalarda yüksek oluyor dedi doktor 20+2 %90 kız olarak öğrendik sizce bu haftadan sonra değişir mi ??
smnr_533 tugcetn devlette mi özelde mi dedi acaba, bize de erkek dediler 13 haftada gidince değişir mi merak ediyorum
noktas Kızdan erkeğe dönüyor yanılma olarak ama erkekten kıza nasıl döner şaşırtıcı doğrusu banada tahmini kız bu dedi 12 haftalığım bacak arası çok net boş görünüyodu