ranad Kızlar bugün ki muayne de plesantanın aşağıda olduğu söylendi. 21 haftalığım. Bu haftalarda böyle olup daha sonra plesantası yukarı çıkan oldu mu?
tahamommy ranad en başından 37. haftaya kadar aşağıdaydı bana da hep sezaryen dediler korkuttular ama 37 de yukarı çıktı, çıkabiliyor korkma