Harununedasi
Slm ben almanyada yaşıyorum bu güne kadar hep ultrasonla alttan ve 3 defa da üstten olmak üzere doktor kontrolu altındaydım pazartesi tarama testi olucam Allah izin verirse.Yurt dışında olupta deneyimli olan arkadaşlar bana biraz bilgi verir misiniz sadece ultrasonla mi bakıyorlar yoksa kan tahlili falan da yapiliyomu ve ne kadar sürüyor bi bilgim yok da benim🙈😊