Kızlar, aşağıda eşimin sperm sonuçları var. Beş senede biri tüp 4 kaybım var. Eşim daha önce de test verdi onlarda kötüydü ama sanki en kötüsü bu gibi. Doktor çocuk olur bunla diyor ama öykümüzü dikkate almıyor. Eşinin sonuçları böyle olup doğal yoldan çocuk sahibi olabilen veya tüp bebekte başarı yakalayabilen var mı?
