Burda herkes aynı haftada olduğu için bir soru sorabilir miyim ben de :) benim doktorum 10. Haftada fetal dna yapalım dedi. Ben de önerdiği fetal dna firmasını aradım, firma yetkilisi de dedi ki bazen erken haftalarda anne ve bebeğin DNA’sı tam karışmadığı için test sonucu çıkmayabiliyor dedi… 10. Haftam tam 15 hazirana denk geliyor. Sizlere doktorlarınız fetal dna için ne dedi ya da ne zaman yapalım dedi ☹️