Bugün detaylı ultrasonum wardi 23+5 gebeliğim,devlet hastanesi bebeğin başının arka kısmının küçük olduğunu we bağırsak genişlemesinin yaninda parlaklığın olduğunu söyledi down sendromundan suphelenildi fakülteye gönderildim 3 hafta sonraya randevu verildi fakat ikili tarama testinde bişey cikmamisti başına gelen var mı acaba arkadaşlar.?♥️