Helinrooj Hanımlar ikinci hamileliğimi yaşıyorum kafama takılan bir konu var çünkü ilk cocugumda hata mı yaptım acaba diye düşünüyorum. Yeni doğan bebekler gece kaç saatte bir kaldırılıp emzirilir. Takip ettiğim bir doktor var ilk aylar 3-4 saatte bir diyor ama ben oğlumu saatte bir emzirdim ve gece beslenmesine çok bağlı bir çocuk oldu
3kedili2bebekli Helinrooj ilk 1 ay falan 2 saatte bir ama sonra kendisi ne zaman kalkarsa hatta ben bunu 15-20 günden sonra yaptım saat başı uyandığı da oluyor 3 saat uyuduğu da
ecemk94 Helinrooj yenidoğan(ilk 28gün) 2 saatte bir emzirilir 3-4 saat nedir. O doktoru takipten çıkın hemen bence
1cey Helinrooj en fazla 2 saat. Bu saatte bir de olabilir 1.5 saat de olabilir, yani max 2 saat diye düşünebilirsiniz. İlk zamanlar sürekli emzirmekle iyi yapmışsınız bence. Sarılık riski de olduğu için, zaman geçtikçe süre uzar 3-4 saat falan diye
anonimo kontrollu emerse 3 saatte kadar uzatabilirsin bir memede emzir gazini cikar diger memede emzir tekrar gazini cikar altini degistir canim boyle karni gaz dolmaz süt olur cabuk kalkmaz