Tugbakaya benim 4 yaşında bir kızım var insan ilk başta herşeye hevesleniyor ama gerçekten bunların ömrü çok kısa oluyor hani şu pilli çalışanlar var ya içine babaği koyuyorsun adı aklıma gelmiyor şimdi ben onlardan almıştım onda bile 5-6 ay anca yatırdım çünkü hareketleniyorlar sonra düşer diye korkuyorsun. Ben en son büyük bir minder yaptırdım yere 5-6 Aydan sonra uyanık olduğunda onun üstüne koyup oyuncakları da yanına koyuyordum düşme tehlikesi yok diye 😊sonra bir geldim birinde çocuk yok masanın altına gitmiş döne döne 😊😊 düşün daha 6 aylık falan. Yani demem o ki çocuklar çok hızlı büyüyor gerçekten