Merhaba. Allah nasip ederse ikizlerim olacak. Ama kafama takılan çok soru var. Özele imkanım yetmiyor, ama mümkün mertebe özel oda olan bi hastanede doğum yapmak istiyorum. Öncekinde büyük sorunlar yasamistim. Size sorum şu, malum iki bebek be sezeryanli bir anne. Bunun yürüyüş yapması iki bebek daha fazla bakıma ihtiyaç duyulması ve ağrı durumları malum. Tek refakatçi mi kalıyor? Annemle eşim olsun istiyorum ama sizce mümkün mü?