niiloyy Lekelenme olabiliyor. Benim ilk hamileliğimde 6. haftadan 15. haftaya kadar kanamam olmuştu serklaj olduktan sonra durdu. Şu an ikinciye hamileyim yine lekelenmelerim oluyor. Kanama alanı yok bir şey yok ama oluyor işte. Kendinizi yormayın gerekirse sadece uzanın bir iş yapmayın, progestanı da kullanın geçer İnşallah