Aysen3311 merhaba güzel kardeşim... Ben estetisyenim kaç seans yaptırdın bilmiyorum ama verdiğin paraya yazık olur jilet diil ama eşinin traş makinesini kullan ya da kendine ucuz bir traş makinesi edin... Ağda yaptırmak deriyi hareket ettireceği için 0 dan başlamak zorunda kalırsın.. Ben 11 yıl önce yaptırdım kendime bu 2. Gebeliğim ilkinde çıkmadı bunda koltuk altı ve genitalde çok az tüy şeklinde çıktı..doğumdan sonra 6 ay kadar geçsin bi kere tarama yaptırırsam tekrar kurtulurum😑😑🤩🤩