Allahneverdiysee Reglime 3 4 gün var hiçbir belirti yok sıfır belirti bi anda esti test yapayım dedim sadece kaset test vardı elimde anında silik çıktı asla inanmıyorum gram sevinç yok içimde elimde başka testte yok kaset test bu kadar erken silik verir mi?
bingaling562 Allahneverdiysee bence direkt Awox al benim çok güvendiğim prodoctor bile yalancı pozitif vermişti. Artimede de çok yalancı diyorlar. Ben awoxla öğrendim bu ay 4 gün kala çok silikti. 10 dakika sonra çıkmıştı ama yanıltmadı cidden
fammyyy Allahneverdiysee biraz fazla damlatmışsın ama ona rağmen var gibi duruyor testi tekrarla istersen
temmuzonbir Allahneverdiysee içinde şüphe kalmasın kan ver istersen canım ama bir daha bu testten alma yanıltmış seni bir çok kez 💓
allyslife Allahneverdiysee şunu okuyunca tüm hevesim kaçtı bir an ya asla güvenmiyorum bu markaya, sabah ilk idrarla tekrarla ya da kan ver kuzum mutlaka. Erken yumurtladıysan erken pozitif görebilirsin tabii ki, bu da gayet normal. İnşaallah sağlıkla kolaylıkla vardır😍
zeniakrhn Allahneverdiysee artı med bende de negatif gösterdi ve ondan önce de test yapmıştım pozitifti moralimi o kadar bozmuştu ki sonra eşim gidip yine bildiğimiz markayı alıp getirdi yine pozitifi gördüm sonra zaten kan verdik pozitifti
zuhra_yldz Allahneverdiysee ben iki hamileliğimdede artımed testle öğrendim hamile olduğumu var gibi ama kan daha kesin sonuç verir yarın isterseniz bir kan verin☺️☺️
Allahneverdiysee yagz34 başka yok maalesef eczaneye gitmeye de utanıyorum artık her alışımda 3 4 tane alıyorum daha gidemem
yagz34 Allahneverdiysee Allahneverdiysee Allahneverdiysee trendyoldan al ama bar givi benimde dün paylaştım erken gebelik testi ama daha var adetime çok anlamadım bende sonra attım testi çöpe
allyslife Allahneverdiysee evet nefret ediyorum bu markadan, ben 2,5 sene sonra ilk pozitifi artımedle görüp kanda megatif görünce hıçkıra hıçkıra ağlamıştım, hiç unutmuyorum o günü.. o yüzden yok yani almam aldırmam🥲 sen ya eşine aldır ya da internetten sipariş ver ama prodoctor olsun awox da bozdu
Allahneverdiysee yagz34 erken gebelik testinde çıkması normal 6 güne kadar gerçi benim betam 34 ken kaset test silik vermişti
yagz34 Allahneverdiysee bilmiyorum daha çok var bende o yüzden emin olamadım pembe silik çizgi attım çöpe daha az kala yine yaparım siz de tekrar edin başka eczaneden alıp
anneyim01 allyslife İnternette en güvenilir prodoctor bence O kadar Aldım yaptım yanıtması Awox bile yanıttı @Allahneverdiysee Alırsan Prodoctor Al kesin
allyslife Allahneverdiysee evet canım, 1 dış gebelik geçirdim, tek tüpüm alındı, korunma sürem bitince toplam 3,5 senenin sonunda gebe kaldım elhamdülillah, 22.haftadayım şimdi. Kolaylıkla sağlıkla sana ve isteyen herkese nasip olsun.💖