Ne yazik ki bu ayda yumurtlama takibi yapmama ragmen gebelik oluşmadı :( pcosum onceden daha çoktu ultrasonda ama kilo verince duzelmisti tabi stresten 10 kilo yine aldim 9 ay icinde 2 kere kimyasal oldu. Artik galiba ara vermeyi dusunuyorum cunku boyle devam ettikce hic olmuck gbi stresten dolayi acaba dogum kontrol hapi ile 2 3 ay kullanip kistlerim tamamen yok olur mu? Yumurtaları dinlendirsem ve sonra mi denesem biseyler daha mi yolunda gider ? O arada da aldigim 10 kiloyu geri versem?Yoksa mfk veya bir gebenin gunlugu prowomen bir de doktorun önerdiği pcosa ozel fertinol var onlari mi kullansam? Kullananlar fayda gordu mu? Ozellikle pcosu olanlar