Kızlar geçen hafta hastanede kaldım iğne serum vs bir gece boyunca yapıldı kanamalar azalmıştı kahverengiye döndü birkaç gündür yine gelmiyordu sürekli yatıyorum wc ve yemek harici kalkmiyorum arada oturuyorum sadece o kadar da olur diye düşünüyorum bugün yine pembe kanama geldi sonra kısa süreç içinde kahverengiye döndü ama artık gerçekten çok tedirginim her an düşük yapacakmışım gibi hissediyorum çok moralim bozuk var mı başına gelen böyle bir şey🥹🥹🥹 bu kanama bebeğe zarar verirse diye aklım gidiyor şu anda sekiz haftalık olduk