Ben 20 Nisan 2026’da adet oldum. Sonrasında 11 Mayıs’ta doktora gittiğimde yumurtamın çatlamak üzere olduğu söylendi. 14 Mayıs’ta beta hCG baktırdım, değerim 5 çıktı. O yüzden hamile olmadığımı düşündüm.
Ama 15 Mayıs’ta adet gibi çok yoğun, ped dolduran ve yaklaşık 8-10 gün süren bir kanama yaşadım. O yüzden o dönemde kesin olarak adet olduğumu sandım ve hamilelik aklımdan tamamen çıktı.
10 Haziran’da tekrar test yaptığımda beta hCG değerim 29.355 çıktı ve ultrasonda bebeğin görüldüğü, kalp atışının duyulduğu söylendi. Doktor gebeliğin yaklaşık 6-7 haftalık olduğunu belirtti. Ayrıca rahim içinde 7 mm’lik küçük bir kanama alanı (retrokoryonik hematom) görüldü.
Doktor şu an için gebeliğin rahim içinde ve canlı olduğunu söyledi ve bir hafta sonra kontrol istedi. Kan pıhtılaşma öyküm olduğu için sabah akşam Oksapar 4000 IU iğne kullanmaya başlayacağım.
Şu an hem çok şaşkınım hem de hala tam olarak inanamıyorum çünkü hamile olduğumu ve bebeğin kalp atışını aynı gün içinde öğrendim ayrıca 3 bebek kaybım var 15 Mayısta yaşadığım o çok uzun aktif kanama neyin nesi hiç anlamadım