Merhaba kızlar İlhan varank acil şekilde sezeryan a alındım çok korkuyordum nasıl bi hastane kontrollere gidiyordum gün almıştım asla korktuğum gibi olmadı ağrılarım vardı dayanılacak gibi eğildi gece 2 gittim sancılar çoğalınca eski sezeryanlı olduğum için sabah 6 gibi alındım önce sonda taktılar ağrılı bi işlem değildi sonra spinal oldum sonra bebeğimi gösterdiler 2 saat sürdü işlem midem hareketleri hissediyorsun sonra odaya çıkardılar 4 saat sonra uyuşukluk geçmeye başladı karnıma torba koydular 1 saat sonra aldılar kendim ayağa kalkıp yürümek istedim hemen ayaklanıp bebeğime bakmak için karnıma bastırma işlemi de ağrılı değildi boynum çok ağrıdı iğnelerle geçmişti şükür baş ağrım olmasın diye bol bol kahve bitter çikolata yedim doğum yapacaklar a kesin yatağı yere yakın yapın daha rahat inip kalkmak için birde kısa kollu pijama istyolar rahat olsun serum iğne durumlarında 2 gece kaldım ve her sabah gelip baktılar bana bebeğime çok iyidirler hepsinden Allah razı olsun önceki doğumum özeldeydi inanın özelden daha iyidi Allah doğum yapacaklara kolaylık versin 50 günlük olduk bile