Kızlar kusura bakmayın özür dileyerek yazıyorum ama neredeyse 7-8 gündür ishal durumu var bugün daha çok tuvalete çıkar oldum sürekli sancım var kasıklarda doğum habercisi mi yoksa viral enfeksiyon flln olabilir mi bu sıra herkes hasta doktorum yurt dışına gitmiş gidemedim acile gitsem serum fln takarlar mı