whsh Dün kontrole gitim bebeğin kilosu 3 kilo 300 grm çıktı bana biraz fazla geldi gibi normal doğum olucak belki 40 haftaya kadar da gidebilir sonuçta sizce fazla mı
umransag whsh bunu bilemeyiz öncelik sağlık olsun belki hafta içinde doğar 38. De boşuna Evham yapmayın kendınıze benim oğlum da zayıf doğmuştu mesela 38+2 de 2400 dü ama kendını toparlıyorlar bırsekilde 💕
fkurtba whsh 36+0 da kontörlüm vardı 3 kilo 100 gram dedi doktorum normal doğum istiyorum bende ama bir engel olduğunu düşünmüyorum 4 kilo üzeri erken haftada görünürse belki
hd_d whsh gecen ayni haftada doktora gittim simdi 38+1 oldum da 37+2 de 2635 di masllah siz onden gidiysonuz benimki doguma kadar 3 kiloyu anca görür😅
whsh esr13 ben o esnada hiç sormadım içim de hiç rahat değil o yüzden buraya sordum 40 haftaya kadar doğum olmasa illaki kilo artar daha rabbim yardımcımız olsun inşallah
whsh umransag benim oğlumda zayıf doğdu da bunun kilosu fazla gelince normal doğumu engeller mi diye düşündüm
hollyymollyy Benim doğumum için 37+1 planladık, tansiyon riskim var. ben de tedirgin oluyorum bebiş ya 3kg dan bile minik kalırsa diye :( herkesin derdi bambaşka🤭🤨
ayfer4458 37+2 de doğum yaptım geçen hafta usg de 3100 gram gözüküyordu doğdu 2900 aynı sonuç vermiyor 200 300 gram kadar aşağısını düşünebilirsiniz
umransag whsh belki usg kilosundan daha düşük de gelebiliyor larya cnım bunları düşünmeyelim yoksa stres olur insan zaman ne göstertirse artık 🤷🏻♀️
hd_d whsh ultrasonda ister istemez yanilma payi falan da oluyo bacim dogurursun evelallah nasl beslendin ki ekstra bisi yaptinmi?
aybikk038 Bende 37+1 de 3300 dedi doktorum suan 38+3 deyim persembe kontrolum var ara ara hazirlik sancim var ama gelen giden yok . Ilk kizimi 38+3 de 3400 dogurmustum kesisiz yirtiksiz vebegin kilosu fazla olursa bilmiyorum bende nasil dogurucam
whsh aybikk038 bende sezeryan doğumdan çok korkuyorum kilo normal doğumu engeller diye tedirginligim var