tugba_okmen Kızlar merhaba bugün gecikmenin 4. Günü test yaptım sizce gebelik var mı bir bakar mısınız ? ☺️ [https://mutluresim.com/images/2026/06/10/XvRqoP.jpeg]
allyslife tugba_okmen nasıl emşn olmazsın basbaya var işte😂😂 koş kan tahlili ver, baya koyu ve kaset test, beta yüksek belli😍 sağlıkla gelsinn
tugba_okmen allyslife ya aslında Ocak ayından beri uğraşıyoruz her ay test yapıp üzülmekten şuan inanamadım 😀😀