Hamileyken detaylıda bebeğimde arsa olduğunu ve bunun down bebeklerde olduğunu söylediler. İlk dönemlerde çok üzüldüm ağladım. Sonra çocuk kalp doktoruna gidince içimi rahatlatmıştı.
Ama yine de acaba mı diyodum. Geçen hafta perşembe doğum yaptım çok şükür bebiş iyi sağlıklı hiçbir problemi yok. Benim gibi anneler varsa içleri rahatlasın diye yazmak istedim.🥰🌸