Kalp atışı varmış kızlar. Ama ultrason sırasında ekranı bile göstermediler. Asistan bakarken doktor biseyler sordu. Doktoru yanıtlarken de asistan cihazı kapattı ve temizledi. Şaşkın şekilde ayağa kalktım, sormasam durumlarını bile söylemeyecekler. İyiler mi dedim evet dediler. Kalp atışı için erken o zaman dedim, var kalp atisi dediler. Duyamayınca ben.. dedim. Biz burda ekrandan gördük dediler 😢