blnmyld evham yapma kuzum, hormonlar ve gaz ile bazen daha belirgin oluyor, normale dönünce geçiyor. Doktor aksini söylemedikçe ve bebeğin gelişimi yolunda oldukça sorun yok. Bazen yediklerimiz de etkiliyor, şişkinlik oluyor, ödem oluyor. 22+1′deyim, net belirgin bir karnım var, bazen daha da büyüyor dediğim gibi😂