Bsra_ayz ablam yapmıştı ebeleri çok iyi ilgi alakaları olsun güzel dogumhsnede aplamı beklemiştim başında ordan biliyorum Doğum sonrasında da yakınına bırakmıyor kendileri silip giydiriyor değiştiriyor biz beğenmiştik bebek küvezdr kaldı hatta hiçbir ücret talep edilmedi güzel ilgileniyorlar artı temiz