İki haftadır gidiyorum banada yok kese var yok bebek görünmedi diyip durdular devlet hastanesinde sözde uzman geldi goremeyince asistan şurda bişey var gibi dedi uzman hanımda o rahim duvarı sağlıksız bi gebelik kanaman olur olmazsada bi hafta şans veriyorum dedi sonra kürtaj olursun dedi üstelik yeni kurtaj oldum belirttigim halde kopek gibi davrandılar ağladım ağladım özele gittim bos kese umuduyla ben bilgi almaktı amacım doktor baktı bebek var yeni olusmus iki hafta geride takdiri ilahi gelişirse yaşar gider korkma dedi tekrar gitcem aynı haftada kaldıysa alcaklar gelişim yok diye ama bi hafta bile büyüdüyse sorun olmadıgı surece benimle kalcak ama bunlardan çok olan kalbi atan bi bebeği geride dahi olsa iki salak göremedi sakın inanma sakın şimdi ki doktorlar hep ezber aletleri kötüyse kendileride biliyordur bekleyelim diyebilirlerdi sağlıklı kaç tane gebelik sonlandı kim bilir