Kızlar 3 aydır her ay gribim. Biliyorsunuz ki ilaçda kullanamıyoruz ve artık gerçekten bıktım. Daha geçen hafta griptim 10 gün boyunca aralıksız burnum aktı boğazım tahris oldu öksürmekten. Tam geçti iyiym dedim 2 3 gün toparladım enerjiktim. D0n gece boğazım yine tahriş oldu öksürüyorum ve burnum şuan tekrar çeşme gibi akıyor. Kafayı yiyeceğim artık. Evde bi çocugum daha var. Sorumluluklarımız var ve artık gücüm kalmadı gerçekten. Bağışıklık için ne yapmak gerekir ne yeyip içeyim kurban olayım artık bi çare ya😪😪