elisamommy Hamilelik Testi Yapmıyorum Artık Yapmamda Sadece Beta Baktırıyorum Battan 1 Gün Öbce Baktırdım Negatifti Ne Gelen Var Ne Giden
ilayda3620 elisamommy benim bat 9 sün 2-3 de peçete silince açık pembe şeklinde akıntım oldu bide karın ağrım vardı sonra kesildi bugün akıntı vs yok ara ara kasık batmaları oluyor başka bir şey yok
rabia_25 ilayda3620 bende adetten 2 gün önce kan verdim kanda çıkmadı 10 gün sonra hem kanda hem testte çıktı
rabia_25 elisamommy olabiliyor herşey mümkün ben hiç beklemiyordum çünkü ilk gebeliğimde regle 3 gün varken kanda çıkmıştı 2. gebelikte çıkmayınca ihtimal dahi vermedim