ilaydakurttt Bana da doktor kese var bebek yok boş gebelik demişti 7 haftalık gösteriyordu son adet tarhine göre , 2 gün sonra tekrar çağırmıştı göremezse kürtaj olucaktım o gün 6 çıktı haftası kalp atışlarını duyduk meğer geç döllenmeymiş 🙏🏻 rabbim size de haftaya gittiğinizde kalp atışlarını duymayı nasip etsin inşallah