3 ay bitti hamileliğimde ama nerdeyse Hergün kabus gibi rahatsız edici rüya görüyorum yoruluyorum uyanıyorum nabzım çok hızlı. Birinde hamile olmadığımı vs görüyorum birinde kanamam var acil hastaneye yetişmeye çalışıyorum birinde kedimi yara bere içinde mahvolmuş görüyorum bazen sevdiğim insanların öldüğünü vs bir tek ben mi böyleyim ne zaman huzurla uyuyacağım bilmiyorum özellikle hamileliğimde ilgili şeylerden çok etkileniyorum uyandım karnımı yoklarım bebeğim iyimizin falan burda mısın