denizincisi asyaduruu sizinle aynıyım beta degerimizde aynı pazartesi 419 ile öğrendim Dr gittiniz mi
busrr mrmother buraya yazarmısınız doktor sonrasını benim beta hcg 1040 dı dün alttan üstten ultrasonda kese görülmedi doktor dış gebelik olabilir dedi çok bu değerlerde normal mi görünmemesi bilmiyorum
3bebem _Mother_ valla geçmiyor yaa biran önce pazartesi olsun istiyorum saat 16 da randevum bide saat geçmez o gün
3bebem _Mother_ inşallah canım geçen sene 2 ay üst üste kötü tecrübem oldu o yüzden korkuyorum valla içim içimi yiyor
_Mother_ 3bebem inşallah sağlıkla gelecektir hiç düşünmeyin bile benimde kötü tecrübelerim oldu ama hiç yaşanmamış gibi düşünüyorum
3bebem _Mother_ doğru söylüyorsunuz hepsi bir olacak değil aslında inşallah bu sefer bebeklerimizi alıcaz kucaklarımıza Allah’ın izniyle
mrmother busrr tabi ki burada paylaşırım inşallah güzel haberlerle gelirim sizinde inşallah geç döllenme felandır dış gebelik değildir umarım
mrmother Kızlar hastaneden geldim kese var normal herşey dedi doktor bebeği görmek için 23 haziran da tekrar çağırdı kötü düşünmek istemiyorum her şey yolundadır değil mii 5+2 bugun