Merhaba 20 haftalık hamileyim ve 20 aylık bi oğlum var su çiçeği olmuş ve bana da bulaştı her yerim kaşınıyor ve su dolu kabarcıklar vardı sinek ısırığı sanarak kaşıdım çokca oğlumunda her yerinde seyrek seyrek var gebelikte riskli deniyor içimi bi korku saldı bu durumu yaşayan var mı acaba karnımda ki bebeğe bi sıkıntı olur mu çok korkuyorum 😢