33+2yim suan yakın sayılırız :)
32+5 de doktordan geldim 2.570 çıktı ilk gebeliğimdede oğlum kiloluydu
yeri daraldıkça erken doğum olma sansı artabiliyor ama garanti değil tabi
İlk gebeliğimde de 32 den 38 e kadar sancı çekmiştim
Şuanda nst de 60 üstü sancılarım baslamıstı
7 dk bir sancım var ama bu kilolu bebekler için normal vucut kendını doğuma hazırlıyor
Çatı kemiğinde batma ağrı sızlamalar oluyor açılma oldukça
Önerim pilates açılma egzersizleri yapmanız yırtıgınızın az olması için de guzel oluyor