gizemmmm__ Suyu fazla olup doğumda bir problem yaşadınız mı ? Gebelik şekerim yok suyun fazlalığın neden olduğu belirsiz doktor diyet önerirdi ama uygulamada sıkıntı yaşıyorum bu şekilde olupta doğumdan sonra bir sorun oldu mu ?
orhismommmmmm gizemmmm__ tek sıkıntı su fazla olduğu için bebek son an dönebilir. Sezeryana gider bu süreç
minikanne123_ gizemmmm__ bir ay öncesine kadar suyum fazlaydı su tüketimini azalttım geçen hafta kontrole gittim doktor suyumun iyi olduğunu söyledi ben de de şeker yok bu arada
semraaaaaaa gizemmmm__ ilk hamileliğimde suyum fazlaydı şeker yükleme de yaptırdım şekerim çıkmadı 40. Haftada normal doğum yaptım hiç sıkıntı olmaz cnm sen gönlünü ferah tut
birmesele gizemmmm__ şuan suyumun çok olmasını o kadar isterdim ki 😔 sınırda ve sızıntım var 16 haftalığım
gizemmmm__ minikanne123_ aslında bende çok fazla su tüketiyorum 5 L buluyor deneyeyim dediğinizi . Beslenmeniz nasıl acaba 31 haftalığım ve tatlı hamur işi yasağı geldiğinden beri aşırı cazip geliyor
minikanne123_ gizemmmm__ bana beslenme yasağı gelmedi suyum fazlaydı sadece onu da doktor demeden su tüketimini azalttım geçen hafta da doktor suyu güzel dedi
gizemmmm__ birmesele düzenli her gün havuç suyu tüketin çok etkili . Şifa olsun inşallah . Su azlığı da fazlalığı da sıkıntı işte 🥲
birmesele gizemmmm__ günde ikişer içiyorum ama sürekli ıslaklık hissediyorum öncesini hatırlamıyorum geliyor muydu hep fitilin suyu muydu ayırt edemiyorum resmen suyunun bitmesini bekliyorum ve hiçbirşey yapmıyorlar 😢
birmesele gizemmmm__ dün doktor sargı bezi içerisinde bi renk değiştiren birşey koydu 1 saat gez gel dedi normal akıntı gördü renk değiştirmemiş koyduğu çocuğun suyu minimunda dedi öncesinde kanama alanım vardı çok şükür o bitti derken şimdi de bu geldi cumartesi günü tekrar kontrole çağırdı ona göre Perinatoloji’ye yönlendirecek
gizemmmm__ birmesele Rabbim yardımcınız olsun sürecinizi sağlık ve kolaylıkla geçirmeyi nasip etsin 🌹
gizemmmm__ minikanne123_ bende 11 kilo aldım 32 ye gireceğim ilk gebeliğimde de 25 kilo almıştım şuan kilo konusunda iyi de gidiyorum sanki . Suyum fazla diye diyet verdi ama size verilmemiş her doktor farklı bir şey diyor
minikanne123_ gizemmmm__ ben de şeker yok kilo konusunda da bir sorun yok bebeğimin suyu fazlaydı su tüketimini azalttım sadece