Uzun alman lazim zaten benimkilerde hep usun kollu kısa alma yedek zıbınlardan al yanina asiri sıcak olursa cikarirsin dicemde yenidogan bebekler birden ısı düşüşü yaşarsa iyi olmaz anam babam usulu sarıp sarmalamakta fayda var 37 dereceden 28 lere indigini dusunecek olursak bebek üşür kısa almayin tavsiye etmem yegenim agustosta dogdu ona ragmen giydirdim yani hatta iki kat