Merhabalar ben şimdi size bir soru sormak istiyorum düzenli olarak gittiğim iki tane doktor var şu an 35 + 3 üm bu zamana kadar doktorumun biri her zaman sen de çatı darlığı vardır minyon tiplisin normal doğum yapamazsın sezaryen yapmalısın diyordu diğer doktoruma bu dediğini söyledim o da bana böyle bir ihtimalin olduğunu 37. haftada çatı muayenesi yapacağını ve ona göre karar vereceğini söyledi ben açıkçası normal doğum istemiyorum korkuyorum ve 37’yi beklemeden direkt sezeryan için karar versek olmaz mı diye sordum yasa gereği olmaz dedi muayene olup çatı darlığı olan ve sezeryana yönlendirilen var mı