sadecemavi Hafta hala isim yok kızımın adı Mavi oğluma Göktürk istedim veya Alp eşimde Han diye tutturdu onu da ben beğenmedim başka önerisi olan var mıdır?
TugceMomyy sadecemavi han bana da çok saçma geliyor göktuğ yada göktürk güzel bence erkek olsa göktuğ koyardım
sadecemavi Havin49_ han isminden yemin ederim midem bulandı neden bilmiyorum hanlı hiçbişey görmek istemiyorum 😀
Havin49_ sadecemavi eşiniz onu beğenmiş diye dedim Benim üç oğlum var Yusuf kayra Yaman Yağız Onun dışında istediklerim Kerem Kaan Miraç Yiğit
sadecemavi Havin49_ yusuf ismini çok seviyorum ama çevremde aşırı derecede bu ara yusuf oldu yenidoğan bebekler hep yusuf 🤣 yağızı da ben beğeniyorum eşim ona da yok dedi 😒
sadecemavi namkol1 ya güzel olabilir ama nedense isme karşı ciddi anlamds midem bulanıyor duyunca kusma isteği ahakshs cok saçma ama valla öyle 🤣
Havin49_ sadecemavi enişte de hiçbişey beğenmiyor evet etrafta çok var ama tek isim kullanmıyorum Yusuf kayra kullanıyorum ve çok seviyorum ismini
TugceMomyy sadecemavi evet bi isim gündem olunca herkes koyuyor benimde kız ismini gökçe koyacaktım 5 kişiden 4ü gökçe vazgeçtim soğudum isimden o yüzden size hak veriyorum. Yiğit alp yâda yağız alpte güzel düşünürseniz yeğenime koydu ablamda
temmuzonbir sadecemavi deniz olabilir mi 💙 hayalimdi oğlum olursa deniz ismi ama eşim kabul etmiyordu 😀